Z życia pośrednika – cz.2

 W pracy agenta nieruchomości należy wykazać się szczególnym zaangażowaniem i pomysłowością. Dotarcie do Klienta który może być zainteresowany kupnem nieruchomości, to nie tylko zrobienie profesjonalnych zdjęć i opublikowanie oferty w internecie. Na co dzień szukamy różnych sposobów na promocję nieruchomości, które powierzyli nam ich właściciele. Czasem są to targi nieruchomości, ulotki, plakaty, czasem spotkania biznesowe, a innym razem bezpośrednia współpraca z innymi agentami nieruchomości, reprezentującymi Klienta poszukującego.

Jednak coraz częściej sprawdza się organizacja tzw. „Dnia otwartego”. Jest to formuła która która jest bardzo popularna na świecie . Na naszym rodzimym rynku stawia jednak swoje pierwsze kroki.

Jeden z moich Klientów powierzył mi sprzedaż bardzo atrakcyjnego domu w Michałowie-Grabinie. Strzeżone osiedle, przyjazne otoczenie i dom wykończony bardzo dobrej jakości materiałami. To tylko nieliczne cechy tej oferty.

Postanowiłem zorganizować w tym domu wspomniany wyżej „Dzień otwarty”, aby przybliżyć potencjalnym Klientom oraz współpracującym agentom nieruchomości tę ofertę.

Na gości czekała nie tylko rzetelna informacja na temat samego domu, jego otoczenia oraz warunków zakupu, ale również poczęstunek i jak zawsze nasz uśmiech. W czasie tego wydarzenia spotkaliśmy się nie tylko z potencjalnymi Klientami, ale również z agentami nieruchomości, którzy zaprezentują tę ofertę swoim Klientom.

Od organizacji tego wydarzenia minęło dopiero kilka dni, a już otrzymałem propozycję prezentacji domu po raz kolejny osobom odwiedzającym nas w czasie „Dnia otwartego”.

Jestem przekonany, że ta forma promocji, mimo że jest jedną z wielu, może okazać się skutecznym sposobem na sprzedaż nieruchomości. Dlatego kolejny „Dzień otwarty” kolejnej nieruchomości już wkrótce…

Komentarze zostały zablokowane.